Veel gestelde vragen

Nadat je een bestelling bij ons hebt geplaatst, ontvang je een mailtje met daarin alle informatie. Kun je de mail niet vinden? Check dan even je spambox.

Wanneer je inlogt op je account kun je ook alle gegevens van je bestelling terugvinden.

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je van ons per mail een orderbevestiging. Kun je de mail niet vinden? Check dan even je spambox. Mocht je hem daar niet terugvinden dan is er waarschijnlijk iets misgegaan met het invullen van je gegevens. Controleer in jouw account of het mailadres klopt.

Wanneer jouw bestelling is voltooid, ontvang je van ons een email dat je pakketje is verstuurd, inclusief een track & trace code waarmee je jouw order kunt volgen. 

iDEAL
Met iDEAL kan je vertrouwd, veilig en gemakkelijk je online aankopen afrekenen. Je rekent af in jouw vertrouwende betaalomgeving, op basis van specifieke beveilingsmethodes van jouw eigen bank. Als internetbankierder kan je direct gebruikmaken van iDEAL, zonder je aan te melden.

Paypal

Met PayPal betaal je veilig en simpel met je eigen PayPal-account, welke is gebaseerd op jouw e-mailadres. Als je een account aanmaakt bij PayPal, koppel je eenmalig jouw bankrekening of CreditCard aan je PayPal-account. Vanaf dat moment kun je eenvoudig betalen door je e-mailadres en wachtwoord in te voeren. Ook kun je betalingen ontvangen op je PayPal-account. Dit tegoed kan je dan weer overmaken op je eigen bankrekening of creditcard.

De code die op een waardebon, in een nieuwsbrief of een andere reclame-uiting staat van MAD-MONKEY is te verzilveren tijdens het afronden van jouw bestelling. De waarde van de waardebon is van toepassing op artikelen van MAD-MONKEY, niet op de verzendkosten. Plaats de code in het veld ‘kortingscode’ tijdens het afrekenen. Klik vervolgens op kortingscode toepassen om de code te activeren.

Verzenden & bezorgen

Voor alle Nederlandse verzendingen zijn de kosten € 4,00. Bij een bestelling vanaf € 50 zijn de verzendkosten gratis.

Voor alle Belgische verzendingen zijn de kosten € 6,95.

Wij maken gebruik van PostNL voor het verzenden binnen Nederland en België. We hebben goede ervaringen met PostNL en vertrouwen erop dat hun bezorgers zo zorgvuldig mogelijk omgaan met onze bestellingen. 

Een bestelling is pas een daadwerkelijke bestelling zodra de betaling van de bestelling bij ons binnen is. Betaal je met iDEAL dan wordt je betaling op hetzelfde moment uitgevoerd. 

Wij doen ons uiterste best om je bestelling, vanaf het moment van afgifte bij het postkantoor, binnen een werkdag te laten bezorgen. Helaas zijn wij afhankelijk van de handelingssnelheid van PostNL. In België duurt het iets langer en is de levertijd over het algemeen twee werkdagen (vanaf Nederland). 

Wanneer jouw bestelling is voltooid, ontvang je van ons een email dat je pakketje is verstuurd, inclusief een track & trace code waarmee je jouw order kunt volgen. 

Wanneer een pakket ingepakt en gereed ligt voor levering, wordt er automatisch een mail gestuurd met de track & trace code. Het kan weleens gebeuren dat de track & trace code nog niet actief is wanneer je deze invoert op de website van PostNL. De pakketten moeten namelijk door de medewerker van PostNL worden ingescand. Soms duurt dit even.

Vanaf het moment dat je bestelling is ingescand is de track & trace code actief en kun je jouw pakketje volgen. Mocht dit na de aangegeven tijd nog steeds niet zo zijn, neem dan even contact met ons op.

Als je tot 3 (of 4, afhankelijk van de maat) shirtjes bestelt, dan wordt je bestelling als brievenbuspakketje verstuurd. Bestel je meer, dan wordt je bestelling als pakketpost verstuurd.

Wanneer je een artikel wilt ruilen voor een andere maat of ander item, kijk dan eerst op de site of deze op voorraad is. Geef op het retourformulier aan welke maat of item je graag wilt ontvangen en stuur je ongebruikte aankoop terug.

Bij afgifte van jouw pakket ontvangt je een afgiftebewijs. Bewaar dit bewijs goed! Dit is jouw bewijs dat het pakketje is geretourneerd.

Als u uw bestelling retourneert, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de bestelling te retourneren, van ons terug. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben ontvangen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Zodra je retourzending in goede orde is ontvangen zal het nieuwe item (indien op voorraad) naar je worden verstuurd. Is het nieuwe artikel goedkoper, dan zal het verschil op je rekening teruggestort worden. Is het item duurder, dan zal het worden verstuurd zodra het verschil op onze rekening is bijgeschreven. 

Artikelen dienen in onberispelijke staat, ongedragen en voorzien van het originele label te zijn en in de originele verpakking worden aangeboden voor retour. Indien een gebruikt of beschadigd item toch wordt terug gestuurd, dan zijn de verzendkosten om het item opnieuw te ontvangen voor u.

Heb je geen retourformulier meer? Meld dan eerst je retour aan.
 

Retour aanmelden

Als je om welke reden dan ook niet tevreden bent met je online aankoop, dan kun je de ongebruikte artikelen retourneren binnen 14 dagen na ontvangst (op eigen kosten).

Bij iedere bestelling wordt het retourformulier toegevoegd. Hierop staan de geleverde artikelen en het ordernummer vermeld. Voeg het retourformulier altijd toe aan de retourzending, zodat wij spoedig de volledige retourzending kunnen verwerken.

*Gedragen, gewassen en/of beschadigde (incl. geurschade van parfum of anders) items worden niet teruggenomen. Indien een gebruikt of beschadigd item toch wordt terug gestuurd, dan zijn de verzendkosten om het item opnieuw te ontvangen voor u.

Heb je geen retourformulier meer? Meld dan eerst je retour aan.

Retour aanmelden

Bij iedere bestelling wordt een retourformulier toegevoegd. Voeg het retourformulier altijd toe aan de retourzending, zodat wij de retourzending zo snel mogelijk kunnen verwerken.

Dat kan, maar dan moet je wel eerst een aanmelding voor retour aanvragen.

Retour aanmelden

Ja, retourzendingen zijn voor eigen rekening. Wanneer je een retournering wit aanmelden kun je dat doen via dit formulier.

Retourformulier

Neem dan aub contact met ons via info@mad-monkey.nl

Vermeldt in de mail het bestelnummer en de reden van je klacht. Wij zullen dan binnen uiterlijk 2 werkdagen op je klacht reageren.

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /www/wp-content/plugins/envo-storefront-pro/lib/elementor/widgets/advanced-text-block.php on line 295

populair

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /www/wp-content/plugins/envo-storefront-pro/lib/elementor/widgets/advanced-text-block.php on line 295

reviews

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /www/wp-content/plugins/envo-storefront-pro/lib/elementor/widgets/advanced-text-block.php on line 295

be social